joi, 28 iunie 2012

Programul rezista

Azi am deschis magazinul!!!! Mari emotii si oboseala! Am stat pana la 3 noaptea sa adaug produse. E adevarat ca dupa 2 ore am realizat ca la multe nu mi-a luat descrierea, dar rezolvam. :) Va astept si pe voi sa vizitati http://www.lilutesa.ro/ ca sa-mi spuneti ce mai trebuie sa modificam. Stiu sigur ca sunt mai multe de rezolvat, dar incet, incet va fi bine. Cu rabdare si intelegere le facem pe toate. Eu sunt mandra, pentru ca ceea ce vedeti acolo e facut de mine (bine multe nu le-am cusut eu, dar restul de materiale, modele, drumuri, promovare, site, etc samd sunt facute de mine)  inconjurata de 2 copii energici si o burta maaare. ;)
Si ca sa nu ma plictisesc, astea cateva zile cat o mai rezista bebe dragon in burta, maine merg la Social Media for Parents. Sotu imi zice ca tin neaparat sa nasc la untarg, un eveniment ceva. :)
Ei bine am zis ca e singura ocazie in care pot vedea oameni interesanti, iar unii si dragi mie, desfasurandu-se. Sper ca burta sa reziste in continuare! Maine revin sa va povestesc cum a fost!
La sfarsit o sa va multumesc celor care au vizitat deja magazinul azi si celor care deja mi-au semnalat mici erori.
Daca sunteti curiosi puteti urmari online conferinta.
Ah si multumesc tuturor fetelor care m-au promovat azi! Toate au facut-o cu drag, fara interese mercantile ;).


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...