luni, 5 decembrie 2011

La plimbare cu Boba

Da am testat Boba si da ne-a placut! Nu eram in programul de testare pentru ca eu consideram ca am copiii prea mari ca sa concurez pentru asa carrier! (silly me!)
Si acum sa va povestesc cum am ajuns sa-l testam si impresiile. Prietena mea Gena s-a gandit ca daca ea a castigat o Manduca sa imi ofere mie sansa sa probez Boba sa vad si eu ce inseamna un astfel de carrier. Si a contactat-o pe o alta mamica draga mie, Raluca, ea aduce aceste minuni in tara, si a fost de acord. Prima iesire a fost la un eveniment drag mie si am fost fericita sa includ Boba intr-un asemenea eveniment. E vorba de Flashmobul mamicilor purtatoare care s-a tinut in Ikea. Noi participaseram si la primul flasmob, unde am tinut pitica in slingul nostru de la Diana. Diferente desi am facut fata bine in ambele sisteme, recunosc ca cele 10 kile ale piticei mele s-au simtit mult mai usoare in Boba, asta pentru ca o tineam cu ambii umeri si chiar daca la un moment dat era cam sacaita, ne-am descurcat de minune!
Am mai reusit 2 iesiri insotiti de Boba pentru ca perioada a fost aglomerata si prea multe plimbari n-am avut. Dar l-am luat la mall, pentru ca am zis ca e mai usor sa fug dupa un singur copil decat 2. Ce pot sa va spun ca ai mei pitici s-au super distrat si ca l-am tinut si pe fiu-miu care are 14 kile si surpriza mare a fost ca spatele meu, care este mai mult decat rablagit, nu s-a resimtit DELOC! Da pozitia in spate a fost super buna pentru mine si am fost intrebata de mai multe mamici de minunea care ma ajuta sa tin monstruletii in spate!
Sincer ma bate gandul sa-l iau chiar daca ai mei sunt mari dar chiar vorbeam cu sotul ca excursiile la munte ar fi muult mai usoare cu un astfel de ajutor! Si da dupa cresterea a 2 copii cred ca un astfel de sistem ar fi fost o investitie mult mai buna decat cele 3 carucioare incercate, care la fata nu au avut niciun succes, iar spatele meu a suferit si sufera din aceasta cauza.
Va las cu putinele fotografii pe care le am de la dans (noi suntem mami cu salvari si pitica in dresuri galbene).
Le multumesc fetelor ca mi-au dat sansa asta si sper sa fac investitia in curand! :)
Mai multe informatii aveti aici si aici.
Ahhh si sa va uitati la noi cum dansam aici si aici.:)
Sper sa va placa si sa va ajute sa va faceti o idee despre purtatul corect al bebelusilor!
Ahh si va astept la Baby expo de pe 8 pe 10 decembrie!
Cu drag, Nicoleta mami de Lilu si Tesa.

2 comentarii:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...